Home » » Huawei honor 3c telefon pintar hanya berharga RM499

Huawei honor 3c telefon pintar hanya berharga RM499

Syarikat telekomunikasi Huawei Technologies Co. Ltd menerusi Huawei Malaysia telah mengumumkan secara rasmi bahawa Malaysia akan menjadi negara pertama di Asia Tenggara yang melancarkan telefon pintar terbaru minggu lepas iaitu Huawei Honor 3C.

Apa yang menarik mengenai telefon pintar Huawei ini adalah ia murah dari kebanyakan telefon pintar yang berada di pasaran sekarang ini iaitu hanya berharga RM499, namun mempunyai spesifikasi yang baik berbanding telefon pintar sedia ada.

Telefon pintar Huawei Honor 3C menggunakan cip pemprosesan empat-teras 1.3GHz Mediatek, dan dilengkapi dengan memori 2GB RAM, skrin bersaiz 5 inci, serta mempunyai kamera belakang 8 megapixel manakala kamera hadapan pula 5 megapixel sekaligus ia lebih baik daripada telefon-telefon pintar sedia ada di pasaran yang rata-ratanya mempunyai kamera hadapan 2 megapixel sahaja.

Selain itu, ia juga mempunyai sokongan dwi-sim dan kad MikroSD.

Bagi anda yang berminat untuk membeli telefon pintar Huawei Honor 3C ini juga boleh dibeli menerusi dalam talian di VMall Malaysia iaitu www.vmall.my.
sumber:yahoo entertaimnent
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

Artikel Terkini

Receive Updates Via Facebook
×