Home » » Gambar gambar tangkapan terbesar

Gambar gambar tangkapan terbesar

Catfish gergasi Mekong, di gambar pertama, mempunyai berat 646 pound. Catfish Wels pertama mempunyai berat 187 pound, dan yang kedua ditimbang 226 pound

Mekong keli


Catfish Wels telah disalahkan kerana menyerang haiwan besar seperti angsa, dan bahkan dilaporkan ada serangan pada manusia. Selanjutnya, menurut Animal Planet, "ikan ini telah tertangkap di Rusia dengan sisa-sisa manusia dalam perut mereka, tetapi kebanyakan pakar menduga mangsa sudah tenggelam sebelum ditelan."

 Ikan keli Wels (Silurus glanis)

Ikan keli Goonch


goonch ini dituduh bertanggungjawab atas sejumlah serangan terhadap manusia, termasuk kematian remaja 18 tahun di Nepal pada tahun 2008, yang terseret ke dalam sungai . Dua serangan sama dilaporkan pada tahun 1988


sotong terbesar pernah ditangkap



 Alligator Gar Terbesar yang pernah ditangkap






Pari Air tawar raksasa ini beratnya lebih dari 564 pound dan memerlukan waktu 90 minit untuk membawanya keluar dari air.
Pari raksaksa



Ikan Salmon ini panjangnya adalah 51 inci dan beratnya lebih dari 88 pound. Biasanya, salmon mempunyai berat antara 20 dan 30 pound.

salmon

Ditangkap di Kona, Hawaii pada tahun 1984, Pacific Blue Marlin ini ditimbang 1656 kg dan panjangnya 17 meter .. Dan seperti yang anda mungkin boleh membayangkan, nelayan memerlukan masa kira-kira 2 jam untuk menyeretnya ke kapal.
blue marlin


Perlu waktu satu jam untuk mengangkat makhluk seberat 400-pound keluar dari air. Benar-benar Bass Laut Hitam terbesar yang pernah ditangkap!


Bass Laut Hitam

Ketam Terbesar yang pernah ditangkap

Ini adalah ketam terbesar yang pernah ditangkap. Beratnya sekitar 33 kg, binatang gemuk dengan mudah boleh memenuhi keperluan akan makanan dari 5 orang dewasa selama satu minggu.

ketam terbesar
Ikan yu Besar
sumber:jutawanrealiti


Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

Artikel Terkini

Receive Updates Via Facebook
×